Dílo Martina Grocha jako komentář k prostoru šatny PLATO.
Martin Groch představuje svou fascinaci intimními vztahy dvou žen, jejichž znázornění se zdá být přehnané a snad i jaksi nepatřičné. Matky a dcery jsou milující, plačící, truchlící, a především neustále zraňující samy sebe. Autorův pohled na jejich každodenní soužití můžeme vnímat ve své expresi jako násobený – dvě ženy v dominantní či submisivní pozici, která se střídá. Vyobrazené osobnosti matek a dcer často nosí přehnaný make-up, účesy či šperky a odkazují tak k fascinaci umělce komiksovými postavami, což je paradoxně přibližuje realitě. Série Matky a dcery jsou původně černobílými kresbami vyvedenými kaligrafickým fixem na papíře, následně převedeny metodou sítotisku na stěnu šatny Studia Oléne. Vybraná technika tak kopíruje inverzní vztah obou žen bezezbytku: velké emoce na malém formátu. Martin Groch zjevně miluje své postavy takové, jaké jsou.
Martin Groch (1990, SK) je grafický designér a ilustrátor. V minulosti spolupracoval s berlínským studiem HORT, navrhl vizuální identitu GHMP Sudek Project, sérii plakátů pro galerii VI PER, ad. Podílel se na podobě časopisu Živel. V současné době žije v Maastrichtu.
Zadní stěna funkční šatny, uměleckého díla Kláry Hosnedlové s názvem Studio Oléne , je pozadím či místem, v němž postupně představujeme jedno dílo či projekt umělců, designérů a fotografů zabývajících se módou, povrchem, světem spotřeby a stylizací jako charakteristickým znakem dneška.